بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گشت و گذار در عمان

گشت و گذار در عمان



کشورعمان با داشتن سواحل زیبا و آرامش بخش  بناهای تاریخی و هتل‌های مدرن و فوق‌العاده شیک، توانسته است به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات و تور های مسافرتی تبدیل شود.

عمان۷۷۷ به عنوان مجری تورهای مسافرتی عمان به شما عزیزان پیشنهاد میدهد که تور های عمان را تجربه نمایید. علاوه بر دیدن جاذبه‌های تاریخی، هیجان‌انگیزترین بخش تور عمان، تست کردن غذاهای سنتی این کشور تاریخی است. غذاهایی مانند حلوا و هم‌چنین قهوه ‌مخصوص عمان که طعم‌های خاص و بی‌نظیر آن‌ها را در هیچ کجای دنیا تجربه نخواهید کرد. در سفر به عمان خرید سوغاتی را فراموش نکنید.

 

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

صنایع دستی زیبا، ظرف‌های سفالی با طرح‌های متنوع و جواهرات جذاب تنها بخشی از سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید به عنوان کادو و یا یادگاری از تور عمان خریداری کنید.


حمل و نقل عمومی در عمان از گستردگی چندانی برخوردار نیست و خطوط اتوبوسرانی تنها شهرهای بزرگ را به یکدیگر متصل می‌سازند. از اینرو عمده گردشگران بهره‌گیری از تورهای گردشگری، استفاده از خودوروی شخصی یا کرایه ماشین را به سایر گزینه‌های حمل و نقل در این کشور ترجیح می‌دهند. شبکه‌ جاده‌ای در عمان از گستردگی قابل توجهی برخوردار است و عمده بخش‌های آن را پوشش می‌دهد.

منبع:https://oman777.com/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده